Tuesday, January 13, 2009

Hepi blogging..


Jam sekarang tepat menunjukkan pukul 1.11 pagi.. (14.1.2009) bermulalah sesi blogging yg pertama di dalam hidup aku ni. bukan ape.. rumah mawar biru aku ni dah dihujani sesi buat blog, so ape salahnye aku cube buat jugak kan. tetiba rasa sng je la buat blog ni, knapela aku xbuat mase tahun lg 1995 lg kn. mgkin pada mase tu itenet xde lg kot or baru ade.
tp xpela at least aku buat jugak kn. terima kaseh kpd wan chope atau kaki besi kerana sudi memberi tunjuk ajar. kalu bukan kerana aku, die xkn dapat mengajar sape2. maklumla sume amatur, nant akn dapat la tunjuk ajar yg pro plak. baru de class blog ni. InsyaAllah.. so akan dicontinue plak dimasa hadapan. jam dah menunjukkan 1.18am, namun tenaga masih penuh didada, mata masih luas terbuka, aku masih xmau tido juga.

No comments:

Post a Comment